Czy na odzieży warto umieszczać logo?

Ważne pierwsze wrażenie

Mogłoby się wydawać, że ubrania pracowników nie mają żadnego wpływu na funkcjonowanie firmy, bo to kwalifikacje oraz rzetelność pracy grają pierwsze skrzypce. W przypadku biurowców obowiązuje pewnego rodzaju dress code, jednak nie ma potrzeby kupowania dla wszystkich takich samych ubrań, ponieważ praca nie wiąże się z ryzykiem znaczącego pobrudzenia ani zniszczenia stroju. W innego rodzaju przedsiębiorstwach sytuacja nie zawsze wygląda tak jasno, dlatego właściciele firm lub sklepów często stają przed dylematem, czy zapewnić swoim podwładnym przebranie. Wielu marketingowców zastanawia się, jak wpłynąć na reklamę i zapamiętywanie danej marki. Można zainwestować w banery, promocję telewizyjną bądź radiową oraz wiele innych rzeczy, aczkolwiek istnieje na to prostszy sposób, jakim jest odzież reklamowa.

Zdecydowana większość ludzi jest wzrokowcami. Lepiej przyswajamy to, co zobaczymy – obrazki, grafiki, rysunki. Klient, widzący pracownika z polarem roboczym, na którym umieszczone jest logo firmy, zapamiętuje je. Dobrze ubrany zatrudniony nie tylko rzuca się w oczy, ale także jest wizytówką firmy oraz wzbudza zaufanie kontrahentów i klientów, którzy dzielą się doświadczeniami ze swoimi znajomymi, dzięki czemu zyskujemy większe zasięgi usługobiorców. Nawet posiadając małą spółkę, gdzie zatrudnionych jest niewiele osób, warto zaopatrzyć się w odzież z logotypem bądź nazwą firmy, by stać się rozpoznawalnym. Taką odzież można zamówić np. na https://strefa-logo.pl/polary. Z pozoru mały niuans na bluzce czy bluzie podkreśla przynależność do konkretnej grupy, a tym samym wyróżnia pracowników na tle zwyczajnych klientów oraz zapewnia trwałą reklamę. 

Zostaw Odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

osiemnaście − 5 =