Dzisiejszy rozwój technologii wymaga ciągłych zmian także w przypadku prowadzenia własnego biznesu i obecności marki w sieci. Zadania związane z marketingiem internetowym firmy najlepiej jest zlecić agencji interaktywnej, która prowadzić może szereg kompleksowych działań. Warto więc wiedzieć czym tak naprawdę zajmują się tego typu specjaliści.
W szerokim ujęciu, agencja interaktywna zajmuje się marketingiem, a zwłaszcza promocją w sieci. Jej działania stanowią więc doskonałe uzupełnienie dla promocji w innych mediach, takich jak: prasa, telewizja czy reklama zewnętrzna. Każda tego typu firma może posiadać różny zakres działań, choć istnieje kilka najczęściej występujących możliwości. Przede wszystkim będzie to SEO, a więc pozycjonowanie i optymalizacja stron w wyszukiwaniach. To dzięki takim działaniom, potencjalni klienci są w stanie łatwiej znaleźć daną stronę firmy i zapoznać się z ofertą. Niektóre agencje interaktywne działają nawet od podstaw, to znaczy są w stanie utworzyć strony domowe dla danego klienta i odpowiednio je promować. Innym zadaniem agencji interaktywnej są także płatne reklamy, na przykład w wyszukiwarce, na stronach internetowych czy odtwarzające się przy treściach wideo. Coraz większe znaczenie mają dziś także social media, a więc Facebook, Instagram czy Twitter. Dlatego w ofercie agencji interaktywnej znaleźć można także pomoc w prowadzeniu swoich profili w mediach społecznościowych, w tym przede wszystkim przy tworzeniu szerokich kampanii reklamowych na takich portalach.
Artykuł napisany we współpracy z Agencją Interaktywną w Poznaniu – Studio Kreacja.
A może interesuje Cię projektowanie sklepów internetowych Poznań? Odwiedź stronę internetową naszej agencji.