Obecnie bardzo wiele firm decyduje się na udział w profesjonalnych targach branżowych w celu skutecznego wypromowania swoich produktów bądź usług. Aby jednak taka wizyta przyniosła maksimum korzyści, konieczne jest jak najlepsze zaprezentowanie się potencjalnym klientom. Kluczowe znaczenie ma zwłaszcza odpowiednie przygotowanie stoiska i wyposażenie go w liczne materiały promocyjne. Mowa tutaj w szczególności o ulotkach, specjalnych koszulkach reklamowych i innych gadżetach.
W targach biorą zazwyczaj udział dziesiątki, a nawet setki firm, dlatego niezwykle ważne jest wyróżnienie się na ich tle. Reklama musi być dokładnie przemyślana, bo w przeciwnym razie nie przyniesie spodziewanego efektu w postaci zainteresowania klientów. Podstawą jest posiadanie materiałów promocyjnych w formie drukowanej, czyli ulotek, wizytówek, plakatów, folderów i katalogów. Muszą one przekazywać optymalną ilość informacji o przedsiębiorstwie, a jednocześnie być zaprojektowane w sposób spójny i posiadać harmonijny wygląd. Kluczowe jest uwypuklenie znaków firmowych, ponieważ dzięki temu wzrasta szansa na ich zaistnienie w powszechnej świadomości.
Drugą kategorię przydatnych artykułów stanowią wszelkie gadżety, rozdawane uczestnikom targów za darmo. Zaliczamy do nich min.: kubki z logo, długopisy, t-shirty, parasole, piłeczki antystresowe, breloczki, opaski odblaskowe, powerbanki, pendrive`y, smycze na klucze, magnesy na lodówkę, podkładki po myszkę czy silikonowe zegarki. Jeśli interesują nas wymienione upominki reklamowe we Wrocławiu bez problemu znajdziemy firmę zajmującą się ich wykonywaniem na zamówienie.