Biznes i usługi

Co oferuje ci elektroniczne biuro obsługi klienta?

Co oferuje ci elektroniczne biuro obsługi klienta?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Obsługa klienta, która zapewnia najwyższy poziom usług, jest obecnie niezwykle ceniona. Każde przedsiębiorstwo, któremu zależy na dobrej opinii klientów, powinno przykładać więc ogromną wagę do tego, aby zapewnić swoim klientom jak najlepsze usługi. Elektroniczny system z pewnością może w tym pomóc.

Szybkie zamieszczanie ogłoszeń

Masz coś ważnego do powiedzenia swoim klientom? Może nastąpiła awaria i chciałbyś ich o tym uprzedzić, przeprosić i podać przewidywaną datę jej usunięcia? A może masz nową, ciekawą ofertę, która może zainteresować wiele osób?

Niezależnie od tego, co chciałbyś przekazać swoim klientom, e-BOK pomoże ci to zrobić. Wystarczy, że napiszesz dla swoich klientów krótkie powiadomienie, które będzie wyświetlało się na stronie głównej albo tuż po zalogowaniu, a na pewno każdy będzie miał okazję zapoznać się z nowościami.

Łatwa komunikacja przez bramkę

Wielu klientów lubi, gdy przychodzą do nich proste powiadomienia i przypomnienia, na przykład o upływie terminu płatności faktury. Jeśli i w twoim przypadku takie przypomnienie będzie pomocne do egzekwowania płatności, z całą pewnością e-BOK pomoże ci je wygenerować. Wystarczy, że umieścisz informację o automatycznym wysyłaniu przypomnienia konkretnego dnia miesiąca, a system sam wyśle e-mail albo sms do klienta.

Łatwy sposób wysyłania faktur

Decydując się na uzyskanie elektronicznego biura obsługi klienta od softmaks.pl, będziesz miał możliwość udostępnić swoim klientom podgląd faktur. Dzięki temu ograniczysz konieczność kontaktu osobistego i z pewnością odciążysz swoich pracowników, a jednocześnie ułatwisz opłaty klientom. Z pewnością docenią to obie strony!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*