Wiele osób kojarzy promocję firmy z drogimi działaniami w Internecie, czy telewizji. Drogie billboardy i inne miejsca reklamowe to coś, co wiąże się według niektórych z promowaniem marki za spore kwoty. Warto jednak zdać sobie sprawę, że miejsce reklamowe można zyskać właściwie wszędzie i niemal każdy przedmiot nadaje się na to, by umieścić na nim logo brandu. Później wystarczy jeszcze tylko zaoferować go odbiorcom w odpowiednich okolicznościach, by zyskać prawie darmową, a bardzo skuteczną reklamę produktu.
Darmowe elementy możemy rozdawać na przykład na targach branżowych. Pomyślmy tylko, ile daje to nam możliwości! Wystarczy zamówić tanie gadżety reklamowe z kilkoma najpopularniejszymi imionami w Polsce, a jest duża szansa, że trafi się klient, którego imię akurat mamy „w zanadrzu”. Gdy podarujemy mu taką rzecz, wprowadzamy element zaskoczenia i sprawiamy, że z pewnością zapamięta naszą firmę w pozytywnym kontekście. Kubek z logo, czy długopis z nadrukiem będą świetnym narzędziem promocyjnym.
Takie małe gadżety nie są drogie, a ich otrzymanie zawsze stanowi pozytywne zaskoczenie dla obdarowanego. Podobnie działają też worki reklamowe – wykonane z solidnego materiału pozwalają na swobodne przenoszenie przedmiotów w podróży. Świetnie zastąpią plecak podczas górskich wędrówek. Co jednak najważniejsze – będą stanowiły doskonałą reklamę dla naszej marki. Przygotowując taką, promocję nie musimy wydawać wiele pieniędzy z firmowego budżetu, a mamy gwarancję jej efektywności.