Jak skutecznie wyeksponować kosmetyki w sklepie?

Codziennie wiele osób odwiedza drogerie i sklepy kosmetyczne w poszukiwaniu konkretnych produktów kosmetycznych. Niekiedy interesują ich sprawdzone produkty, którymi kierują się od lat. Innym razem stawiają na nowości. Zadaniem osoby planującej wystrój i układ sklepu jest zastosowanie rozmaitych technik, za pomocą których uwaga klientów zostanie przyciągnięta. Na początek opłaci się zainwestować w różne układy regałów mające na celu maksymalne wyeksponowanie produktów. Najpopularniejsze z nich to gablota, podajnik kaskadowy czy kula bezbarwna. Pod linkiem http://inpos.pl/portfolio-item/schodki-na-kosmetyki-ekspozytor/ można zobaczyć jedną z najskuteczniejszych form przedstawiania artykułów kosmetycznych, czyli ekspozytor w formie schodków. Co jeszcze można zrobić, by podnieść sprzedaż w naszej drogerii?

Zasady zwracania uwagi na konkretny produkt

Oprócz odpowiednio dobranych półek i regałów, konieczne jest skupienie się na trzech regułach, dzięki którym żaden klient nie przejdzie obojętnie obok wystawy. Pierwsza z nich to ustawienie regałów po prawej stronie osób odwiedzających sklep. Kolejna z nich mówi o podziale kosmetyków ze względu na zastosowanie. Na koniec warto łączyć produkty kosmetyczne w uzupełniające grupy, na przykład szampony tuż obok odżywek. Inne zasady mówią również o ciągłym uzupełnianiu artykułów, pilnowaniu ładu na półkach i standach oraz ekspozycję próbek, które w łatwy sposób przyciągną klientów. Bardzo ważne jest też postawienie na sprawdzone marki. Jeżeli mowa o ekspozytorach reklamowych producent odgrywa tu bardzo istotną rolę. Tylko zakup w sprawdzonych miejscach da gwarancję jakości i wytrzymałości materiałów.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

14 + 9 =