Biznes i usługi

Potrzebujemy leadów, jednak zapewni je tylko optymalna strona landing page

Potrzebujemy leadów, jednak zapewni je tylko optymalna strona landing page
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Strona internetowa, która pojawia się po kliknięciu wyniku wyszukiwania, to właśnie strona landing page Jest ona powszechnie stosowanym sposobem na przechwytywanie i konwersję leadów w klientów. Dobra strona landing page zwiększa współczynnik konwersji, a przede wszystkim generuje lidów więcej!

Dlaczego musi być ona „dobra”?

Powód jest prosty i zasadniczo wystarczy powtórzyć – strona – https://studiokreacja.pl/oferta/strony-internetowe/strona-landing-page/, która dobrze konwertuje, zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu.

Poniżej kilka wskazówek jak taką stronę stworzyć:

 

  1. Stosuj perswazyjny copywriting;

 

  1. Stwórz projekt, który jest łatwy do nawigacji i zrozumienia, czyli skuteczny;

 

  1. Wykorzystaj materiały audialne i wizualne, aby opowiedzieć historię stojącą za Twoim produktem lub usługą, jednak pod żadnym pozorem, nie opieraj się wyłącznie na tekście.

Podstawa każdej strategii

Nie jest tajemnicą, że strona landing page, jest nierozerwalną częścią każdej strategii generowania leadów. Jednak wiele osób wciąż nie zdaje sobie sprawy z konieczności posiadania „dobrze” działającej strony docelowej.

Dlaczego powinieneś kłaść na nią tak duży nacisk?

 

  1. konwertują lepiej niż inne typy stron;

 

  1. Landing pages pozwalają kierować na konkretnych odbiorców, co z kolei pozwala na tworzenie spersonalizowanych profili każdego z nich;

 

  1. Pozwalają gromadzić więcej informacji o zachowaniu użytkowników.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*