Baner i billboard – jak mogą wesprzeć działania marketingowe?

Banery i billboardy są świetnym sposobem, by zwrócić na siebie uwagę. Mogą sprawdzić się zarówno jako samodzielna reklama, będą też dobrym dopełnieniem większej kampanii. Możemy przykładowo, na banerze, zamieścić link do strony internetowej czy numer telefonu. Strona może z kolei oferować zniżkę dla nowego klienta, naprowadzać szczegółowo na nasze usługi i zachęcać do kontaktu. Reklamę wielkoformatową możemy też, w zależności od rodzaju działalności, jaką prowadzimy, strategicznie rozmieszczać.

Pozyskiwanie klientów spoza internetu 

Billboard może być świetnym „haczykiem” na klienta. Nie musimy obiecywać na nim rabatów, wystarczy w kreatywny sposób zakomunikować swoje istnienie i zachęcić w jakiś sposób do zainteresowania się naszą ofertą. W świecie najeżonym reklamą do granic możliwości to właśnie wyróżnienie się jest najistotniejsze. Nawiązujmy do tego, co potencjalny klient już zna, ale nie zostawiajmy mu pola do interpretacji. Musimy w jakiś kupić jego ciekawość.

Inne podejście do lokalizacji

Nie bez znaczenia jest też lokalizacja, przykładowo, jeśli prowadzimy siłownię, szukajmy miejsc, w których gromadzą się osoby aktywne, zainteresowane tego typu usługami. Możemy umieścić nasz baner na przykład w pobliżu stadionów czy pływalni sportowych. W niektórych przypadkach warto szukać klienta z dala od konkurencji, szczególnie jeśli działamy przez internet. Tablica w Legnicy, Lubinie czy Wałbrzychu może sprawdzić się znacznie lepiej niż billboard w centrum Wrocławia. Wszystko ze względu na przyzwyczajenie mieszkańców dużych aglomeracji do natłoku informacyjnego. 

Zostaw Odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pięć × dwa =