Jak efektywnie ćwiczyć z taśmą?

Dbanie o piękną sylwetkę oraz dobrą kondycję większości kojarzy się z systematycznym uczęszczaniem na siłownię. Na szczęście istnieją także metody, które pozwolą uzyskać wymarzoną sylwetkę bez karnetu oraz codziennych wizyt w klubie fitness. Obecnie coraz większą popularnością cieszą się treningi wykonywane z ciężarem własnego ciała. Chociaż mogą one wyglądać niepozornie to naprawdę potrafią dać niezwykłe rezultaty.

Wybór odpowiedniej gumy oraz częstotliwość treningów

Gumy treningowe dostępne są w różnych wersjach kolorystycznych. Każda z barw odpowiada za konkretny poziom oporu gumy. Dlatego też przed zakupem należy zapoznać się z opisem producenta w celu wybrania najodpowiedniejszej dla siebie. Początkujący powinni zacząć swoją przygodę z gumami od tych z mniejszym oporem a bardziej zaawansowane i silniejsze osoby mogą zakupić sprzęt z większym oporem. Duży wybór gum dostępny jest min. w sklepie https://forceband.pl/. Częstotliwość treningów według zaleceń specjalistów powinna wynosić około 3 dni w tygodniu. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także ćwiczenie co drugi dzień. Zasada jaką warto wtedy przyjąć to dzień treningu oraz dzień przerwy.

Czy warto ćwiczyć z gumą?

Warto pomyśleć ile można zyskać dzięki taśmom do ćwiczeń. Jest to sprzęt, zdobywający w Polsce coraz większą popularność wśród uprawiających sport, a także osób, które uległy kontuzji. Za pomocą taśmy możliwy jest rozwój zarówno bicepsów, tricepsów jak i pośladków, nóg czy też brzucha. Świadome i odpowiednie ćwiczenia z użyciem gumy wraz z rozgrzewką i rozciąganiem są w stanie zapewnić różnorodny i wszechstronny trening.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzy × trzy =