Skuteczna kontrola dostępu w biurach i urzędach

Bezpieczeństwo, opierające się o kontrolę dostępu oraz optymalizowanie różnego rodzaju procesów, wykorzystując do tego rejestrację czasu pracy to obszary istotne nie tylko w firmach czy instytucjach bankowych, ale także w biurach i urzędach. Wdrażając system bibinet w tego typu placówkach można zagwarantować pracownikom skuteczną ochronę, zabezpieczyć wszelkie wrażliwe dane oraz zwiększyć wydajność każdej zatrudnionej osoby. Rozwiązane to jest niezwykle elastyczne – sprawdzi się zarówno w niewielkich biurach lub magistratach w małych miejscowościach, jak i w największych instytucjach, starostwach powiatowych, urzędach skarbowych czy wojewódzkich.

Dostęp monitorowany – niezwykle efektywne rozwiązanie

Niezawodny system bibinet, za pomocą którego może być prowadzona kontrola dostępu w biurach i urzędach, pozwala na wygodne śledzenie każdego wejścia i wyjścia do budynku lub jego określonych obszarów. Znacznie podnosi to bezpieczeństwo nie tylko pracowników, ale również wszelkich danych i materiałów. System składa się z czytników podłączonych do komputera i transponderów w postaci kart plastikowych lub breloczków, które zbliża się do czytnika.

To niezwykle praktyczne rozwiązanie, które nie wymaga kontaktu z drugim człowiekiem, wpisywania się na listy czy zapamiętywania kodów dostępu. Jest niezwykle szybkie i wygodne w obsłudze. Rejestratory mogą automatycznie przełączać się o określonej godzinie na zapisywanie wejść lub wyjść. Są przystosowane do tego, by niezależnie rejestrować wyjścia służbowe i socjalne. Nic nie stoi na przeszkodzie, by obsługiwały nawet znacznie oddalone od siebie lokalizacje – inne wydziały czy różne biura urzędu.

Dzięki systemowi bibinet ma się całkowita pewność, że w określonych strefach przebywają jedynie upoważnione do tego osoby. Technologia ta świetnie sprawdza się zwłaszcza w dużych placówkach, gdzie trudno zapanować dokładnie nad wszystkimi obszarami budynku. Nie trzeba inwestować w dodatkową ochronę w postaci monitoringu czy stróżów. Kontrola odbywa się zdalnie, przy pomocy nowoczesnego, niezawodnego systemu.

Nie tylko dostęp – wygodna kontrola nad czasem pracy

System, obejmujący czytniki i rejestratory można również zaprojektować w taki sposób, by pozwalał w czasie rzeczywistym monitorować obecności i nieobecności pracowników. Kontrola nad godzinami pracy gwarantuje zwiększenie wydajności zatrudnionych w urzędzie osób, co przekłada się na lepszą obsługę wszystkich klientów oraz przyspiesza wiele procesów. System generuje również przydatne raporty, na podstawie których można ocenić pracę każdej osoby.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

1 × jeden =