Co daje ćwiczenie mięśni Kegla?

Mięśnie Kegla określane są również jako mięśnie dna macicy i ten zwrot pojawia się najczęściej w kontekście nietrzymania moczu lub powrotu do pełnej sprawności po porodzie. Tymczasem ich kontekst jest znacznie szerszy. Czasami do zwiększenia sprawności wystarczą domowe treningi, innym razem niezbędna jest pomoc specjalisty. W takim wypadku konieczna jest rehabilitacja Lublin to jedno z miast, które ją oferuje.

Domowa pomoc doraźna

Aby zacząć ćwiczenia w domu, należy skorzystać z tych prostych podpowiedzi. Usiądź wygodnie na krześle i rozluźnij wszystkie swoje mięśnie. Ułóż swoje plecy w prostej pozycji i pozwól kolanom lekko się rozszerzyć. Stopy muszą płasko przywierać do ziemi. Po uzyskaniu takiej pozycji ciała, można przejść do napinania mięśni. Można to powtórzyć w pozycji leżącej. Ważne, by nie angażować ani mięśni brzucha, ani pośladków. Aby to zweryfikować można położyć dłonie w tych okolicach. Taki zestaw warto powtarzać trzy razy dziennie. Z czasem można zwiększać ilość powtórzeń i czas ich wykonywania.

Jak mi to pomoże?

Kiedy domowe rytuały nie pomagają, warto rozważyć, czy nie jest konieczna rehabilitacja przy nietrzymaniu moczu w Lublinie. W niektórych przypadkach nie obejdzie się bez pomocy specjalisty. Kiedy wszystko przebiega prawidłowo w przypadku samodzielnych treningów, poprawa widoczna jest nawet po miesiącu. Przenosi się też to na zwiększoną satysfakcję seksualną: stosunek jest wydłużony, a doznania intensywniejsze. U mężczyzn te same ćwiczenia mogą wyleczyć przedwczesny wytrysk. Tego rodzaju trening pozwala na zwiększenie aktywności, ponieważ wzmacnia mięśnie odpowiedzialne za doznania.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

4 × trzy =