Co należy sprawdzić, aby się upewnić, że konsola nadaje się do serwisu?

Konsola PlayStation reklamowana jest jako przykład technologii kosmicznej, ale dostępnej już teraz, Ziemianom. Przy tak dobrej reklamie, na jaką stać markę Sony, w głowie przeciętnego użytkownika PlayStation 4 nie mieści się, by urządzenie to mogło ulec awarii. jak się okazuje, “następna generacja” cierpi wciąż na tradycyjne problemy. 

Serwis konsol odwiedzić możemy w każdej chwili, jednak wcześniej warto zapoznać się z najczęstszymi wadami tej maszyny: samoistnym wyłączaniem się, brakiem sygnału audio i/lub wideo, a także zawieszaniem się w niespodziewanych momentach. Te gracz może rozwiązać własnoręcznie. Problemy z zasilaniem, czyli tzw. “czerwoną śmiercią” wymaga wyłączenia konsoli, odłączenia i ponownego podłączenia kabli, sprawdzenia dysku twardego i wentylatorka, a w szczególności inspekcji kabla HDMI. 

Jeżeli po wykonaniu tych obrządków konsola wciąż odmawia posłuszeństwa, należy skontaktować się z serwisem naprawczym bądź poszukać porad na forach i stronach serwisów, takich jak https://www.serwiskonsol.com/naprawa-playstation-4/. Brak obrazu przy dobiegającym z głośników dźwięku – i wice wersa – również wymaga oględzin połączeń, w szczególności portów HDMI i ich ewentualnej wymiany, aczkolwiek czasem wybawieniem może okazać się zwyczajny upgrade oprogramowania. Zastyganie obrazu wiąże się z kolei nie tylko z newralgicznymi momentami rozgrywki, ale i update’owania jej przez PlayStation Network. Warto w tej sytuacji pobrać aktualizacje przez komputer i dopiero wtedy wgrać je na konsolę. Oczywiście reset systemu, odłączenie konsoli i wychłodzenie jej bynajmniej nie zaszkodzą. W najgorszym wypadku upewnimy się, że nie poparzy ona odbierającego ją od nas serwisanta.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dwadzieścia − 2 =