Co daje ćwiczenie mięśni Kegla?

Mięśnie Kegla określane są również jako mięśnie dna macicy i ten zwrot pojawia się najczęściej w kontekście nietrzymania moczu lub powrotu do pełnej sprawności po porodzie. Tymczasem ich kontekst jest znacznie szerszy. Czasami do zwiększenia sprawności wystarczą domowe treningi, innym razem niezbędna jest pomoc specjalisty. W takim wypadku konieczna jest rehabilitacja Lublin to jedno z miast, które ją oferuje.

Domowa pomoc doraźna

Aby zacząć ćwiczenia w domu, należy skorzystać z tych prostych podpowiedzi. Usiądź wygodnie na krześle i rozluźnij wszystkie swoje mięśnie. Ułóż swoje plecy w prostej pozycji i pozwól kolanom lekko się rozszerzyć. Stopy muszą płasko przywierać do ziemi. Po uzyskaniu takiej pozycji ciała, można przejść do napinania mięśni. Można to powtórzyć w pozycji leżącej. Ważne, by nie angażować ani mięśni brzucha, ani pośladków. Aby to zweryfikować można położyć dłonie w tych okolicach. Taki zestaw warto powtarzać trzy razy dziennie. Z czasem można zwiększać ilość powtórzeń i czas ich wykonywania.

Jak mi to pomoże?

Kiedy domowe rytuały nie pomagają, warto rozważyć, czy nie jest konieczna rehabilitacja przy nietrzymaniu moczu w Lublinie. W niektórych przypadkach nie obejdzie się bez pomocy specjalisty. Kiedy wszystko przebiega prawidłowo w przypadku samodzielnych treningów, poprawa widoczna jest nawet po miesiącu. Przenosi się też to na zwiększoną satysfakcję seksualną: stosunek jest wydłużony, a doznania intensywniejsze. U mężczyzn te same ćwiczenia mogą wyleczyć przedwczesny wytrysk. Tego rodzaju trening pozwala na zwiększenie aktywności, ponieważ wzmacnia mięśnie odpowiedzialne za doznania.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

3 + siedem =